1 Şubat 2016

Tekrar Yazabilirim Bence


Selamlar,
Neredeyse 3 yıl olmuş son yazımdan bu zamana kadar. Tabi ki bir çok şey değişti. Birincisi bu değişimlerimden dolayı eski yazılarımın hiçbirisini silmeyeceğim -hepsini sildi-... Okumayacağım da çünkü muhtemelen ergenlik ateşiyle çok fazla saçmalamışımdır. Belki de severim bilemiyorum da canım sıkılsın istemiyorum açıkcası. Bütün gece yazmış olduğum yaş dönemimi düşünmeden 'ne kerizmişim' diye düşünmek istemiyorum. Neyse.

Aslında bir kaç ay önce tekrar yazmak istemiştim. Çünkü kafamda zilyon tane şey dönmeye başlamıştı yine ve Facebookta bir paragrafı bile okumaktan aciz bir güruha duvar yazısı olarak yazmak istemiyordum. Fakat bir çok deneme yapmama rağmen bloguma ulaşamamıştım. Yaklaşık bir kaç saat önce bir -sanırım arkadaşım demek doğru olur o da kabul eder- arkadaşımın mesajıyla 'lan yoksa ben gmailimi mi yanlış girdim' diye aklıma deli düşünceler sokup gerçekten de gmailimi yanlış YAZDIĞIMI farkedip sonunda bloguma ulaştım. Özlemişim lan. İnş devam edebilirim. Bu yazıyı da o arkadaşa ithaf ediyorum. Çam sakızı çoban armağanı.

Muhtemelen eskisinden daha az küfürlü ama açık bi şekilde yazılacak olan küfürlerle dolu, kendi çapımda bi şeyleri eleştirdiğim gereksiz, saçma sapan konular hakkında atıp tutup egomu tatmin edip rahatlayacağım bir sürü yazı dizini oluşturacağım. İsim vermeden hayatıma girip çıkmış bir çok insana da saydıracağım yazılar da yazabilirim onun için hedef de olabilirsiniz. Hazır değilseniz ya da anlamadıysanız  'öff siktir git amk salağı' diyerek sağ taraftaki x ten sayfamı kapatabilirsiniz. Ama bence ara sıra bakacaksınız.

Belki bi bakarsınız yemek tarifleri paylaşmaya başlarasfklasjflkahflahl şaka şaka. hadi bb.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder