11 Aralık 2011

Hiç Değilse Hobi Olarak Yapın!



Selamlar.

Pucca'nın gerçek kimliğini ortaya çıkarmasıyla yine gündeme düşmesi tabi olağan oldu. Haliyle çok merak ediliyordu suratı, sıfatı ve gördük. Eee başınız göğe mi erdi yani şimdi? He amk puccayı gördün aman ne güzel aman ne güzel. Hayatında ne değişti?

Bir yazımda daha bahsetmiş miydim hatırlamıyorum ama sanırım bu biraz geniş bi eleştrisel yazı olucak. Baştan da söylemem gerekli herhalde, eleştirmek kesinlikle 'kıskançlık', 'çekememezlik' değildir. Hani buraya yorum olarak yazmasanız bile - ki yorumlarda onayımdan geçiyor - okuyunca o düşünceye kapılmayınız.. Eleştirmek gayet normaldir. Eleştirilmek kadar.

Bir kere dizüstü edebiyatına kesinlikle iyi gözle bakmıyorum. Yani tamam artık internet çağındayız blalba da hani bu kadar da abartmak nedir ? Bir kere neresinde edebi bir özellik var da edebiyat adı altında anılabiliyor hayretler içerisindeyim. Millet bloglarında hayatlarından bir şeyler yazıyolar ki hayatları da hani böyle ders çıkarılcak bir şey değil. Hani adam normal blog yazarı ki onlara da pek bok atmıyorum çünkü amaçları kitap çıkarmaktan çok blog yazmaktı sonuçta.
Bir kitabın bizlere bir şeyler anlatması normal evet ama o anlatılanlardan da bir şeyler çıkarılması gerek değil mi? Pucca vs gibi kitapları okuyacağınıza gidip çocuk romanları okusanız yine bi nevi  kültürlü olursunuz. Madem çok seviyorsunuz blogunu takip edin yani o kadar mı zor bir de bu var.. He ben karışamam, tamam okuyun aslında bu kadar laf söyledim ama ona bile bi şey demiyorum yani banane . Ama niye bu kadar abartıldı, bu kişiler niye bu kadar el üstünde tutulup her yerde yazdıkları anılıyor, kitapları bilmem kaç kez basılıyor.

Sebep elbette ki yine paragöz insanlar.. Adam internette dolanırken blogu çok izleyiciye sahip kişiye işte mesaj mı atıyo artık ne bok yapıyosa sonra olanlar oluyor. Adamın düşüncesi bu işten çok para kazanacağı tamamiyle. Bu kitapları okuduğunuz zaman hayatınızda bir şey olmuyor.
Bir çok kızımızın belki hayata bakış açılarını değiştirmişlerdir ki eminim de değiştirdiler. Herkes bi anda seks temalı blogger oldu. Buna da karşı değilim, elbette herkes siyasettir yok böyle aşırı resmi yazılar yazsın demiyorum ki diyemem zaten benim blogunda kıçı başı ayrı oynuyor farkındayım.

Zamanının Güzin Ablasına bürünen pinkfreud ayrı bi şey. Bi ara bi yarışmasını görmüştüm. Acayip derecede ego tatmini yapmaktan başka bir şey değil. Yok işte en çok beğeni alan kızla görüşücekmiş kahve içicekmiş. Lan amınakoyiyim sen kimsin?  Yahu bu nasıl böyle kendisini tavanlarda görmeler falan. Kimliğini de niye gizlediği belli , süpürge suratlı bi şey. Buralara gelip gidip öğüt veriyor falan. Ağzı da iyi laf yapıyor, yiğidi öldürüp hakkını yemeyelim yani de bu ne lan dedim görünce. Bir de kızlar memelerinin arasına kitabını koyup fotoğraf çekmişler.. altına yazılmış yok özgüveni varsa yapar sizene bilmem ne gibilerinde.
Tamam banane.. İnternet teşhirciliğine aşırı derecede karşıyım da yani bi taraftan ' onun hayatı ' diyorsam da bu işi eleştiremem anlamına gelmiyor. Çünkü burada kocaman bir hata var aslında. Gerçekçi olmak gerekli. Çünkü oraya bu fotoğrafı koymanın özgüvenden çok kendisini beğendirme çabası var ki yarışmanın amacı bu. Karı da memişlerine güvenmiş bunu koymuş. Hayır daha farklı marjinal bi şey aklına gelemez çünkü aklı başka çalışıyor. Yani beyin yok anlayacağınız.

Bir kadının cinselliğini belli etmesi vs gibi tırı vırı yorumlar da istemem bu apaçık belli bir şey ki, övülmek istiyor.
Her insan övülmek ister elbette ama bu ne lan, yani bu kadar belli etmek ne ve bunu bir de memelerini açarak yapmak falan ne yani..

Puccanın imza verdiği gün sanırım aşırı ilgi olmuş ve stand mı diyorlar ne onu kapatmak zorunda mı kalmışlar falan. Yuh dedim yani harbi yuh! Abi bildiğin Justin Bieber a hayran olan 13-14 yaşındakiler gibisiniz ya ve yaşınız da benle aynı yani 20-25 yaş aralığında genç bayanlarsınız buna mı ilgi gösteriyorsunuz? İnternetten gösterin eyvallah takip edin tamam da bu ne ya ? Cidden şaşırıyorum ve aşırı derecede küçümsüyorum.

Kendinizi Pucca, Pinkfreud birde diğer o 'dizüstü edebiyatçıları' nı okuyarak mı kültürlü bilgili sanıyorsunuz?
Sanmıyorsanız, keyif için okuyorsanız üstünüze alınmayın ama bu kişileri abartıp yazdıklarını hayat felsefesi yapanlar var lan. Ciddi ciddi var yani böyleleri.

Kitabın içeriğini bilmiyorum ama blog yazılarının aynılarını -ya da değiştirilmiş dahi de olsa- bi kitaba basmak da ne hem ya .. ahahah. Blogdan okuyamıyorlar mı yani ? Onun yerine internet sitesi aç ordan para kazan. Daha mantıklı hem..

İnternet teşhirciliğine malzeme çıkarıyorlar işte. Kimse adam gibi kişisel gelişim kitabıdır ya da cidden kendisine adam akıllı hayati görüşler sağlayacak kitaplar okumuyor. Bunun yerine bunları okuyor, doğal olarak beyin küçülüyo falan.. Başka bi şey düşünemiyor. Sürekli seks temalı ya da cinsellik içerilik yazıları okuyunca haliyle kendilerini o dünyanın içinde farz edip böyle hayali şeyler düşünerek diva sanıyolar bir de kendilerini. Eh sonuç, internette vücut sergilemeye kadar gidiyo.

Hayır bu işi internet üzerinden paralı yapanlar daha akıllı ki aslında 'daha' bile dememe gerek yok. Asıl onların kendilerine güveni var. Kadın fotoğraflarını koyuyo, para karşılığında veririm vücudumu diyor. Değerini biliyo vücudunun. Amk sen o kokuşmuş şişko amcığının fotoğrafını açık alanda yayınlıyosun hem belki pompacı da bulamıyorsun ama bir çok insan görüyo yorum yapıyo indiriyo pcsine arşiv yapıyo bakıp bakıp osbir çekiyor. Ne karşılığında cinsel tatmin alıyon ne para .............. Kendine gerçek hayatında güvenemediğinde internette elinde pucca kitaplarıyla böyle pompacı bekliyon.
He amk her şey toz pembe böyle lalalalala oley retro falan.

He yani malsınız.

Tekrardan söyleyeyim ki çok popüler değil tabi blogum ama olurda bunu puccacık pinkfreudcuk falan okur ya da kulağına gider diye diyorum: kişilere laf etmiyorum sizin abartmanıza laf sokuyorum. Yani siz pembiş salak hayranlara.

Justin Bieber hayranları gibi amk ya neyse hadi bye.

1 yorum:

  1. Adsız1/12/2012

    --^biri bana blog takip etcen bi manyağın yazılarını okuyacaksın dese direk siktiri çekerdim ama okuyorum hoşuma gitti npim çocuklar duymasın--bu arada en çok hangi lafın iiydi biliyomusun "aşırı derecede küçümsüyorum"-- şaka bi yana sen kendinle mi savaşıyosun hep ya sanki sen ve kendin tez ile antitezsiniz.

    YanıtlaSil