3 Aralık 2011

Şişko Musunuz? O Zaman Siktir Git.



SELAM!

Farkettim ki artık yazıcak konu bulamıyorum. Çünkü beyinsizim. Neyse.

Iy hemen geçicem konuma, şimdi üzerinde duracağım konu ŞİŞKO VE ÇİRKİN kızlar olduğu için lütfen aranızda onlardan varsa okumasın ve mümkünse gitsin benim bloguma girmesin.

Bir kere bu şişko ve çirkinlerden çektiğim kadar kimseden çekmemişimdir. Yahu sokakta beni görüp böyle kıskanç bakış atmalardan tut, sevgililerimi fordlamaya kadar .... Kardeşim bu kadar libidosu yüksek mi olur! diycem de şişkoların da çok sevdiği var hani pompacı hemen buluyorlar zaten genelde MEMİŞLERİNİ açtıkları için ... ama yok yani içleri hep fesat hep fesat.
Güzel bi kız görünce hemen çekiştirmeler falan filan. İnsanda biraz İNSANLIK olur yani. San ki ben sana dedim amınakoyim, git yemek ye, hamur işi ile doldur mideni diye. MİDESİZ!

Bunları nasıl tanırsınız?
Bi kere şişko ve güzel olanlar üstlerine alınmasınlar çünkü ben onları ayakta alkışlıyorum. Hem şişko olup hem de güzel olmak her kadının harcı değil....  Kaldı ki, bu ülkede ve her yerde lan ne bu ülkesi neyse, ZAYIF olup ÇİRKİN olanlar var ya.
Lan gidin kafanıza bim poşeti geçirip dolanın, insan öyle suratı olmasına utanır amk. Bi de göğüs dekoltesi giyiyolar erkeklerden daha kıllılar ya. Yumak yumak göğüs kılları var.
KAPA AMK BANANE MEMENDEN der erkekler yani.. sanırım diyorlardır...

Bir sn amk ben nasıl tanırsınız diyorken zayıf çirkinlere atladım. He işte nasıl tanırsınız: şimdi zaten bunlar şişkodur, kaşları tek kaş olmak suretiyle bazen alınmış da olabilir. Bacakları genelde yağ toplamıştır ve özendikleri için de hep şort mort giyerler böyle selülitlerini sergilerler ııyyy yaa.
Ayrıca buram buram ter kokusunun gelmesini bırak çünkü ter genetik de olabiliyor ya, bildiğin ucuz parfüm kokuyorlar. Hem fakir hem şişko hem çirkin COMBO X3 resmen. EPIC FAIL.

İnsanlığa lanet ediyorum abi o nedir ya? Git bi liposakşın yaptır, suratını  gerdir, gıdını aldır amk sokağa çıkıyorsun. Bir de kot pantolon giyiyolar ki bacakları o zaman daha belli oluyor. Bir de bacakları şöyle : )( .. Biri ahmete biri mehmete bakıyor amk. O kotun üstüne bir de UGG giyiyorlar bir de içe doğru basıyorlar ya. Tamamiyle göz sikişmesi yaşatıyorlar yani. Onun yerine gider Rusya da soğuk suya girerim lan ben.

Bir de şimdi bunlar hayata küsen insanlar oldukları için pek fazla bakımlarına önem vermiyorlar. Bıyıklı bıyıklı soğaka çıkıyolar. Hadi diyeceğim ki tüy olsa neyse de erkek gibi bıyıkları var sokağa çıkıyor densiz! Genelde bir de saçları akmış amcık sarısı tonunda oluyor. Alttan siyah çıkıyor böyle buram buram amcık sarısı rengiyim ben diye bağırıyor saçları. Beni sıfıra vurun ulaaan! diyorlar böyle. Yazık amk, bir şişko çirkinin saçı olmak kadar kötü bi şey yok. Düşünsenize yıkamıyor sizi bakmıyor size! Hep yağlı amk, o saçlardan 5 kilo patates kızartılcak yağ çıkar.

ahahaha . of çok eğleniyorum.

Bir kere ben yolda yürürken bana bakışlarını geçiyorum abi kesin içlerinden sövüyolar bana, sonrasında takılıyorum falan. PUŞTLAR! Metrobüse binerken falan itiyorlar beni. Hayır ben bir de minik bir insanım, minyonum.. Yani itilmekten çok ezilmem gerek ama bunlar böyle itiyolar beni, bindirmek istemiyorlar kendi bindikleri metrobüse. Zaten bende şişko bi çirkinle aynı metrobüsün havasını solumak istemediğimden  - ki bütün havayı bitiriyorlar genelde - binmiyorum..........

Soruyor arkadaşlarım bana niye bu kadar nefret ediyorsun diye, genel olarak beni kıskandıklarından diyorum. Bir de onlar başlattı internette kendini ifşa etme olayını. ÖZELLİKLE TAKİP EDİYORUM...........................
ahah.
Bir kaç alttaki yazılarımda görürsünüz, internet teşhirciliğinden de ayrı bi nefret ediyorum neyse. Şimdi bunlar hayattan soğumuş, her zaman dışlanmış DAS BEGÜM gibi insanlar. (okuyan arkadaşlar tanır bilerek yazdım) ... Ya şimdi ben mesela cüce ve gözlüklü birisiyim. Bana bunu dediklerinde hiçbir şey olmuyor, Domestos ile yıkanmış gibiyimdir, hiç etkilenmem. Ama gel gör ki bunlara hele bir çirkin de, şişko de. Hemen böyle paçozlaşırlar sana böyle hakaret ederler. MÜSLÜMAN gibiler yaaa. Arkadaşım ben seni şişmanlatmadım ki, doğruları söylüyorum ayol napayım, şişkosun çirkinsin birde nokia 3310 kullanıyorsun fakirsin yani napayım.

Yataktan kalktığın gibi sokağa çıkıyorsun. Düzleştirici hediye etsem üstünde yumurta kıracak kıvamdasın, çirkin diyince de ağlıyosun. SİKTİR GİT.

Ayrıca, şöyle bir şey de var ki: bu şişko çirkinler hayal kıran kadınlardır. Nasıl mı? Umut Sarıkaya'nın tabiriyle DAMBILIR gizemli kızlarındandırlar. Öyle profiller açarak, internet ortamı elde ederler ama sadece internette sosyal olabilirler. Çünkü kendilerinden utanırlar...
Hayal kıranları bi tarafa atıyorum, bir de işin internette kendini pazarlayanlar kısmı var hiç girmeyeyim çünkü internet teşhirciliği ile ilgili yazımda diyeceklerimin aynısı kendiler için de geçerli. Ama şimdi onlar ne yapsın sevgili güzel bayan, diyecek olursanız eğer diyeceğim şu: önce çalışsınlar, para biriktirsinler - fakirlikten kurtulsunlar yani- sonra spora yazılsınlar.

Ayrıca spor için zengin olmaya mı gerek var amk, iki tur atsınlar parklarda yaa... yeter lan gözümüzü sikiyolar.........

Hem bu arada benim süper bi düşüncem var ki bu evrim içinde harikulade bir şey olur. Şimdi bu şişkolar soğuk havalarda sokağa çıkarlarken üstlerinde mont almasınlar - zaten amcık gibi oluyolar, yürüyen kardanadamlara benziyolar - üşüdüklerinde vücutları otomatik olarak kendisini ısıtma girişiminde bulunacak bunlarda biraz götlerini sıksınlar ve vücutlarındaki yağı enerjiye dönüştürerek hem vücutlarını ısıtmış olucaklar hem de zayıflamış olucaklar....

PROBLEM?

hadi görüşürüz.

3 yorum:

  1. Şişmanları anladık da fakirlerden de nefret ediyor gibisin.

    YanıtlaSil
  2. yok yahu, bu gereksizce ve hiç sıkılmadan yaptığım bi çeşit espiri/eleştri böyle saçma bi komiklik senfonisinden başka bir şey değil.

    YanıtlaSil
  3. şişmanların özgüvenine hayranım sadece..gerçi şişman kızlar her ortmada konuşurlar, geyik harika..tüm erkek arkadaşlarına kız ayarlarlar sonra akşam yanlız..sırf ben bu yüzden birini gece iyi sikmiştim:))

    YanıtlaSil