13 Haziran 2012

Üstüme Kuaför Çırağı Atın



Selam arkadaşlar selam.

Bu güzellik salonlarından çektiğim nedir lan benim? Sadece kaş bıyık için gittiğim bi yerde dinlemediğim müzik  kalmıyor. Serdar Ortaç falan olsa yine gam yemeyeceğim ama Güllüden tut Sibel Can'a kadar falan böyle daha adını sanını bilmediğim bilmek de istemediğim ve ultra arabesk olan şarkılar dinlemekten çok sıkıldım.
O şarkılar bi tarafa bir de üstüne orta yaş sendromlu karılarn yaptığı 'ayyyy bizim nursefa nın kocası böyleymiş ' türevi abartılı dedikoduları da cabası.
Lan bi kaş aldırcam be bi kaş !!

Arada bir ağdayı da yaptırayım da bi kere tam düzgün olsun diyorum... Yılda 1 ya da 2 kere giderim ağda için, onda da hep en kalabalık gününü tutturuyorum arkadaş ben mi cenabetim? Yok değilim olamam. Bi kere sevgilim yok..... neyse.

Bir de kaş alan kişi şişkoysa ve siz zayıf / güzel  fizikliyseniz yandınız. Gözünüzü mü çıkarır artık, dudağınızı mı koparır bilemeyeceğim. Dudak demişken, vajinanızı da o kadın alırsa oofff vay halinize....

Sonra vay Hürrem sen niye şişkoları ezikliyon. EZİKLERİM TABİ LAN. KISKANÇLAR ONLARIN YÜZÜNDEN 3 KİLO GÖBEĞİM ÇIKTI :(

Neyse sakinim.

Hani böyle ne bileyim, Led Zeppelin çalsa içeride, Janis Joplin çalsa... Çocuklu bayanların çocukları için kafesler olsa ve onlar orda kalsalar... Böyle odalar am, göt, koltukaltı teri kokmasa.. Lavanta koksa mesela. Ya da tamam abarttım hiç am kokan bi kuaför ya da güzellik salonuna gitmedim de koltukaltı bariz var, artı bir de sigara kokusu.

Ben de sigara içiyorum da lan orası güzellik salonu amınakoyim, oldu bi de arkada kova yapalım tam olsun. Yarraklar!

Ya deli sinirleniyorum abi, bir de kaş aldırıyorum alt tarafı bi 7 lira falan ödeyeceğim. Kasada kimse olmaz mal mal suratsız karılarla bakışırım. Sıramı beklerken, personellerin (?!) kendi aralarında salak salak espirilerine mağruz kalırım.

Peki hiç mi iyi tarafı yok bu salonların derseniz, eh işte.. Mesela yolda gördüğünüz, sarışın güzel fizikli bi kızın aslında ayağında mantar olduğunu ve düzenli olarak pediküre geldiğini öğrenebiliyorsunuz. Bu da egonuzu tatmin ediyor biraz... ya da yaşlı teyzelerin gözünüzün önünde soyunmasını da seyredebiliyorsunuz...
Yeni evli kadınların konuşmalarını dinlemeyin ama. Çünkü direkt olarak hayattan soğuma sebebi onlar. Yeni doğum yapmış kadınlar olsun vs. Zaten kıl oluyorum 2010 evlilerine. Kafalarından kıvılcım çıkararak sigaramı yakasım geliyor.

Konumuz gereği güzellik salonlarındaki kıro müziklerin bitmesini istiyorum. Beni hayattan soğutuyorsunuz. Girmeden öncesi ve sonrası diye bi surat ifadem oluşuyor... Hayatı sorguluyorum, evde kendi kaşımı kendim alayım diyorum sonra sıçıyorum kaşlarımın içine ve böylece daha çok gitmek zorunda kalıyorum. Kuaför müziği olayı var bildiğin ve sırf bundan dolayı saçlarımı 250343068 yılda bir kestiriyorum.
Yeter artık benim kulağım benim beynim!!!
aslşfkjaşlg
tamam la hadi bb.

2 yorum:

  1. korkma lan bi değişiğide bizde var. aynı müzikler + berber fortingen. sırf bu yüzden saşlarım uzun...

    YanıtlaSil
  2. gitme yahuu..öğren şu kıl tüy işini almayı..

    YanıtlaSil