1 Mart 2011

Eskiden Çayır Çimendim


Vurgun yedim. Yetmedi bir daha istedim, bir daha yedim. Tadını beğendim, en sevdiğim yemekler listesine alıverdim.
Öpüşmeyi öğrenemedim, hep tükrükledim. Sanırım bundan dolayı iyi sevgililer edinemedim.

Adam mısın lan sen! dedim, yüzüme olduğu gibi yumruğunu yedim hayatın. Biraz alkollüydüm özür diledim sonra. Şimdi iyi aramız, mutluyum hayatımla.

Dert ortağım dedim, sırtıma bıçak yedim. İyi dedim, iyi. Sadece bunu dedim, çünkü ölmüşüm, farketmedim.
Sen de mi diyeceğim birilerini aradım ama bulamadım. Saymaya çalıştım sayamadım. Matematikten anlayamadım.


Yazmayı bıraktım, milletin aşklı yazılarını okumaya başladım. Ben niye böyle yazamıyorum diye hüngür hüngür ağladım. Geçen oldu bunlar, kahroldum.

Köprüye tırmandım, herkes toplandı birden. Baktım ilgi çekiyorum, atladım aşağıya. Buz gibi suya daldım. İliklerime kadar işledi soğuk. Yılmadım, yüzmeye başladm. Dolmabahçeye varamadan öldürdüm kendimi.

Balık tutmak hep hobim oldu, balık yemekse fobiydi.  Tuttuğum balıkları, 'yüz yüz balıkçıık, annen sana terlik pabuç alıcak ' diye saldım denize. Sonra farkettim ayaklarının olmadığını. Kahroldum, ağladım.
Bir zamalar çok sevdiğim bir çocuk vardı. Yanında osurdum. Utanmadım, bir de güldüm, UTANMADAN. O ise gitti, çok uzaklara. Sonra evlendi, diğer gün öldürdüm onu da.

Paralarımı çalan bir arkadaş edindim. Bir zaman sonra bozdum aramızı. Yıllar sonra takip ettim buldum onu. Çaldığı paraların değeri kadar işkence ettim ona. Kolbastı açtım dansettim sonra karşısında. En sonunda öldürdüm.

Yemin ettim, Star Wars'u izlemeyeceğim. Anakin'i öldüren bendim.

Eskiden çayır çimendim. Üstümde top oynadılar, ezdiler. Yiyenler bile vardı. Dayanamadım, en kötü hava koşulunda açtım kendimi, öldürdüm hepsini. Toplu katliamlara bayılırım.

Kan görmeyi severim. Hep elimi keserim.

Tırnağımı çektim, uzattım. Boğazıma dolayıp, kendimi boğdum. Sonra kendimi, andımızı söylerken buldum. Sanırım bugün çok konuştum.

Gelen çarpıntıma bir de ben çarptım. Feleği şaştı şerefsizin. Bi daha yanaşamaz bile yanıma.

Okumayı unuttum, masal kitapları aldım. Bir daha o masallara inanarak söktüm okumayı. Hayat gerçekten garipmiş, vapurlar sahteymiş.

Sevgili koleksiyonu yaptım. Herkese gösterip hava attım. Böyle de sadık bir bayanım.

Ne oldum değil ne olacağım dedim. Hep bir şeyler olmak istedim. Başaramayınca isyan ettim, bileklerimi kestim.

Yıllardır kusmadım, ben bu aşka doymadım.

Uğur böceği koleksiyonu yaptım, bi kaç yıl sonra baktım dev bir böcek çıkmış. Evrim var dedim, çıktım dünya gezintisine. Amerika'da kumarda kazandım, Güney kısmında dayak yedim, Çin'de nirvanaya ulaştım, Japonya'da tam bir bilim adamı oldum derken, kesin dönüşle Türkiye'ye dönüp, evimin kadını oldum.

Şimdi dantel yapıyorum, sobanın üstünde kestane haşlıyorum. 4 çocuğum 5 kocam var, çok mutluyum. Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder