24 Şubat 2011

Ay Çok Helecanlıyım.

İlk kez mimlendim ... Sevgili Feli Jo sayesinde ; )))) asfsadfgd

Neyse cevaplıyorum efenim, iyi okumalar.

Gün içinde eğer gerçekleşirse, şoke olacağın şey;
Ölmek :(( sfdgfdhfd

Gördüğün zaman eğer almazsam uyuyamam dediğin şey; 
Kesinlikle belime tamamiyle uygun olan bir pantolon.

Uğruna diyetini bir kalemde bozabileceğin şey;
Hayatım boyunca diyet yapacağımı zannetmiyorum.... :ww

Uğurun var mı;
Sanırım yok. Uğurlu bir eşya olduğunu düşündüğüm, rotring kalemim var. O da bi boka yaramıyo, kaybettim zaten işte neyse.. sdgkldhsg

Kendine en çok yakıştırdığın renk;
Lacivert sanırım. Aslında üç renk var; siyah, lacivert ve açık gri. Laciverti daha yeni yeni sevmeye başladım gerçi, çok seksi oluyorum..... ;)))

En sevdiğin takın;
Öyle her gün kullandığım takılarım yok fakat 3 tane çok sevdiğim kolyem var.

Takıntın;
Ayyy tam insanına haa... O kadar çok ki.. Herhalde en baskın olanı, beyaz giyememem. Beyaz renk takıntım var, beyaz hiçbir şeyim yok.. Giyemiyorum. Tabi takı , bardak vb gibi eşyalarda sorun olmuyor, kıyafet olarak kullanamıyorum beyaz rengi. Bir de cama dokunamama gibi bir takıntıya sahibim. Çok sorunluyum çok.

Ben bu şarkıyı duyunca şakırım;

Morrissey - Let me kiss you.

Solunda ne var;
Dolap.

Ben kimseyi mimlemiyorum , böyle de egoistim işte. hıh. hadin bıy.

2 yorum:

  1. Kendine en çok yakıştırdığın renk;

    MOR diyeydin. Kendine güvenenlerin rengi hani.

    YanıtlaSil
  2. asfsaklfhsalkghdaslkghjdslkgd
    ahahahah :D

    YanıtlaSil