20 Haziran 2011

Canım Sıkılırsa Yaparım..


Bir kaç gündür kafamda dönüp dolanan 'vücut çorabı' alma fikrini uygulamadım tabi lan. Sadece zevki sefasına bi iç çamaşırı dükkanına girip 'vücut çorabı var mı?' dedim.
Tamamiyle sıkıntıdan girmiştim.
Arkadaşımı bekliyordum, malum yeni ayakkabılarım vardı (apartman topuk) ve ben o gün çok alımlıydım. Eh tabi gerizekalıyım olm, boşuna bu kadar yazmıyoruz lan sikik. Bunları düşünerek girdim tabi ki, dükkana.
Neyse girdim ve o soruyu sordum.

İçerideki bir kaç mature ablamız akabinde bana ayıplayıcı gözlerle bakarken kafamdaki düşünce ' of kesin oğullarına ideal eşim diye bakıyiiileer ' idi.
Yalnız bir sultan olmak gerçekten çok zor, kankalar.

Görevli kızlardan bi tanesi geldi. Kolları hafif kıllı, ensesinden aşağı tüyler inen, kara kaşları olan bir kız değildi. Aksine diyeceğimde kollarındaki kıllar vardı fakat kara kaşlı değildi, gözleri de yeşilimsi bir şeydi ama çirkindi be hıh.

Kız bir kaç tane çorap çıkardı, tabi bende açıp bakıyorum falan. Sonra kız, böyle gizliymiş gibisinden bi yerden dantelli mantelli böyle dallı budaklı bi çorap çıkardı ve 'buna eşiniz bayılır bence' dedi. Önce gülmemek için esniyo taklidi yaptım. Sonra boğazımı temizledim ve gülerek dememek için de bayağı çabaladım sanırım da başardım ve ' eşim yok benim ' dedim. Durdum. Kızın suratındaki ekşimişyoğurt ifadesine doyasıya bakıp ' kendi fantezim için bakıyorum ' dedim. Hala gülmemek için kıvranıyordum.

Sonra bunları beğenmedim dedim gidicektim ki kız ' başka iç çamaşırları da var, fantezi ' dedi. Sonuna niye onu ekledi ki? Ben eğlenceme eğlence katayım diye herhalde. eheh.
Bakayım dedim.

Tüylü müylü şeyler çıkardı bana, 'bunlar çok gidiyo' dedi. Ben de 'oooo herkesin böyle fantezisi mi var' dedim evet dedi bi de gülümsedi -___-
Sonra gözüme bir iç çamaşırı çarptı. Genel olarak her çamaşırcıda gördüğüm ve kahkaha atarak dalga geçtiğim o göz alıcı iç çamaşırı.
FERMUARLI TANGA.
asfşlajkflşasjfa

Onu göstererek ' bu çok satılıyo mu ' dedim.
Meğer o, o kadar satılmıyormuş. Öyle dedi. Ben de ' hmm o  zaman ben buna göz koyayım, farklı olmayı severim ' dedim aslfkjalkfaj.
En sonunda durdum işte jartiyerlere falan baktım, bilmem ne. Sonra da tanga var mı dedim? kız da 'fantezi için mi ' dedi. Ahahaha ..

Yok ' normal kullanım için ' dedim amk o ne demekse aslkfjaslf.
Bi kaç tane işte gösterdi bi tanesini aldım çıktım.

Ve tüm sıkıntım geçmişti.

Sıkıntım gerçekten kötü şeyler yaptırıyor bana, ne yapalım inanalım mı ?
Bi daha da gidemem lan şimdi oraya, halbuse çok hoş şeyler vardı. Onları giyer evde dolanırım.
alsjfaslkfjalsfkjhaslka

2 yorum:

  1. Vücut çorabı diye bi şey varmış çok cahilim amk

    YanıtlaSil
  2. ahaha çk güldüm yaa :)) Harikasın..

    YanıtlaSil