29 Haziran 2011

Siz Nasıl Yapıyor....?


Şimdi şöyle ki, egoistik olarak algılamayın ( ya da nasıl algılarsanız algılayın hiç mi hiç sikimde değil ), ben karşınızda olan en naif insanım. Gerçekten.

Hemen açıklama moduma girivereyim bebeklerim...
Ben, lafını ortaya koyamayanlardanım. Gerçekten, aşırı genişim sanırım. Bana söylenilen lafları (çok sinirlenmezsem) takmam. Hani, geri laf çevirmem ki bu genelde üşengeçliğimden oluyor. Bazen konuşmaya bile üşenebiliyorum işte.
Bazı zamanlar düşünüyorum, ulan hürrem millet amınakoyuyo sen susuyosun biraz taşaklı ol, diyorum kendime. Sonra laf koyayım ehihi diyorum, ya da tavır koymaya çalışıyorum, yok anam olmuyor. Haksız olduğumda yapmıyorum bunu tabi ama hep yanlış konuda, yanlış zamanda tavır koyup, alınganlık yapıyorum.

Beceremiyorum, alıngalık yapmak ve tavır koymayı.

He şimdi bi çok kişi diyecek ki ' e daha ne amınakoyim bundan iyisi şamda kayısı ' (bu böyle mi yazılıyo hiçbir fikrim yok lan neyse) ... Eh tabi öyle de, bazen rahatsızlık duyuyorum, çünkü gerçekten bunu kendi lehine kullanabiliyor karşımdakiler.
Hani açık veriyorum diyeyim, bir yerden göt oluyorum. Haklı olsamda, haksız konuma düşüveriyorum pat diye.

Çok iyi bi konuşmacıyımdır aslında, hani tartışmalara hep açığımdır ve karşımdaki hakaret etmedikçe adam gibi tartışırım. Eğer karşımdaki hakarete başlarsa ya da böyle ağız dalaşı gibi bir şey olursa, hiçbir bok diyemem. Bildiğin kekeler gibi olurum, hiç savunamam kendimi. O zaman da işte saçmalarım artık aklıma neler geliyosa onu derim. Domates falan. Böyle de haksız olurum bi kere daha.

Sanırım ki herkesin kendi savunma mekanızması var ( e herhalde sikik ne olcaktı )... Yani, herkes belli bi şekilde kendisini koruyor diyeyim, ya da 'bana bu yapılmaz' diyiveriyor.
Gerçi bana o halleriniz çok çocukça geliyor yahu, ne bileyim... gerçi herkesn kendi şeyidir de.. Biraz da haklısınız işte .( veee böylece kurduğum en çelişkili, şizofrenik cümle oldu bu)


Gerek arkadaşlık gerek manita, hiçbir şekilde çıkıntılık yapmam. Biraz bu konularda fazla polyannayımdır. Arkadaşlığı geçiyorum, sonuçta arkadaş/dostuz yani o kadar her lafına alınmak, altında bir şey aramak olmaz. He var mı öyleleri, evet var. Ve siz - öyle olanlar - ileri derece egoistsiniz abi ben bunu bilir, bunu söylerim. Ya dur önce bu yöndeki nefretimi kusayım;

Lan gerizekalı, bi insanla arkadaş/dost olduysan demek onla uyuşuyosun, gerek geyik yaptığınız konular olsun gerek diğer ıvır zıvırlar. Ne her bokuna 'ne diyosun :S' demeler yahu.. Siz kızlar kafayı yemişsiniz herhalde? Hemcinsiz ama inanın bu tavrınızdan tiksiniyorum lan. Erkek arkadaşlarımdan duyuyorum hep, böyle mallık olamaz ya. Hayatım boyunca hiçbir erkek arkadaşım için ' bana böyle yaptı kesin yazılıyo ayy napacağıımm ' demedim, lan resmen herif gözünün üstünde kaşın var dese ' aha benle evlenmek istediğini söyledi, şimdi sıçtım ağzına berkecan ' diyeceksiniz. Az kendinize gelin lan amıkokmuşlar.

öhm. neyse.

Bu kızlar, ve diğer normal olanlar mı diyeyim ne diyeyim işte anladınız, manitalarna da böyle yapıyolar. He o zaman biraz haklı olabiliyorlar, çünkü erkekler biraz fazla rahat olan kız görünce kullanma girişimine girebiliyor. Kızında beyinsel psikolojisi misina ipinden farksızsa, devreleri yanabiliyor. Böyle bi durum olmasın diye ' ya metecan sen ne diyosun ' diyorlar veya ' niye mesajıma cevap vermedin ' kavgaları yapıp triplerini atıyorlar. Böyle dışardan bakınca ve erkeklerin tarafından bakınca ' hay amınakodumu malı ' diyorsun ama gel gör ki benim gibi biriseyseniz bazen ' of ben niye yapamıyorum lan ' gibi cümleler çıkıveriyor ağzınızdan.

Ulan ister inanın ister inanmayın, manitamı hiç kıskanmam bile,  ne derse de -gülüyosa- hemen ben de güler ve işin geyiğini yaparım. Erkeklerin hoşuna gidiyor mu ? e tabi.. Dediği laflara alınmayıp altında bi boklar aramayan bir kızı niye sevmesinler değil mi?

E o zaman niye göte geliyorum lan ben?

İşte bu düşünceyi beyine yerleştirdim mi, bi an diyorum ki, 'bence ben bir şeyleri yanlış yapıyorum' .. sonra denemeye başlıyorum ve bilmem kaç satır önce dediklerim oluyor işte. Beceremiyorum, ciddi manada bu konuda gerizekalıyım abi, olmuyor. Tavır almasına alıyorum tabi de, bissürü olaylar oluyor falan herkese 3626556 tane şans veriyorum daa bla bla bla ... Ama o sırada tavır alıp ' nediyonyarraaağm' moduna giremiyorum.
Ciddi olmayı becersem belki hepsi olur.

Ama şöyle ki, şuraya dönerek bitireceğim yazımı... Herkesin bi 'bana bu yapılmaz' tavrı vardır dedim. Benim de herhalde bu tavrım ' ağlamak '.. Evet çok güzel geyik yapar, her bokla dalga geçen birisiyim ama. Çok duygusalım ve duygusallıktan öte sinirlenince bile ağlarım. Genelde siz gerizekalılar ağlamayı eziklik olarak görüp ağlayanın üstüne daha çok gittiğiniz için ve ben de aha bu da böyle yapar dediğim için ağlamalarımı da hep tutuyorum.
Amınıza koyayım sikikler, bi söyleyin, diyin ' burda tavır koycaksın lan ' diyin amınakoyim yaa..

Ağlayınca her dediğim birden oluyor ve herkes beni dinliyor abi.
Egoist bile değil, bir egom bile yok anlıyor musun!!!!!
Ağlicam lan banane.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder