15 Haziran 2011

Uçan Kafalar Bunlar, Uçmasalar Bile



Burnumu karıştırır sümüğümü masanın altına bir güzel yayarım. Kafam güzelken de yalarım.

Rüzgarın bana yön vermesine asla izin veremem, çünkü beni kimse yönlendiremez. Beynimi bile dinlemiyorum, beynimi sikeyim.

Kafam güzelken çok iyi saçmalarım, çok da iyi güzel saçmalarım. Herkesi eğlendirir, akşam eve gider, ayranımı içer Muhteşem Yüzyıl'ı  seyrederim gece 11 oldum mu da uyurum.

Çelişkili şeyler yazmaya bayılırım mesela; pc başında sabahlamayı seviyorum.

Bacak aramdaki namusu ben de bulamıyorum ki ,acep nereye gitti? tililililieeeyyy..

Ben seks diyince orospu erkek seks diyince yüce oluyorsa eğer, siktirin gidin lan. Bu dünya da var olan şeyler beni orospu yaptı.

Orospular,  artık bedeninizi değil ruhunuzu satın popiniz daha çok oluyor!

Kıyametin varlığına inanmam. Dünyanın bir sonu olduğuna da inanma. Çünkü o son gerçekleşene kadar ben çoktan gebereceğim.

Sevdiğim .. çok sevdiğim bir adam var. Açıldım da bi güzel .. sonra olmadı. Bi önceki yazılarımda ağlamıştım şimdi ağlayamam onun için.

Kadınlar da osurur, yıldızlar da kayar.

Her daim anlatıcak komik bir hikayemi cebimde taşımam, salak mıyım amk? Tabi ki ama her daim anlatıcak bir komik hikayem vardır.

Kafamın üstünde delikler açtım, fazla havanın biraz çıkmasını sağladım. Vücudumun orospu kısımlarını tırnak makasıyla kestim, bioder kullandım, geçmedi, napalım ?

Her erkeğin hayat kadını olmaya karar verdim. Hepsi de sevgilisini benimle aldattı. Napalım kızlar? Elinizde tutmasını bilseydiniz.

Aşk acısı çeken kızlara, ilk önce siktirin gidin demek istiyorum. Yani böyle aşırı belli eden tiplere. Ama benim de sizlere nacizane tavsiyelerim var.
Mesela aşk acınızın ilk gününde, acıyı bastırmak için helva yiyin. Buna biz 'ilk gün helvası' deriz.

Bedenini aç yavrum, kalbine gireceeğiiimmm...

Şu siyaset adamları da olmasa çekirdek yiyemeyeceğiz vallahi , şiki şiki.

O kadar Atatürk'ün sözlerini yazıyorum ama bir bok popisi elde edemiyorum. İLLA Kİ BAĞIRMAM MI LAZIM LAN!

Çok çişim geldiğinde, feci tahrik oluyorum. İşeyince geçiyor.

Yağmur olmasa , saçlarım ıslanmazdı bebeğim ohş.

Kılı kırk yarmış ama bir amı yaramamış genç ergenlerimize benden tam 2 sene garantili am koleksiyonu hediye. Kuponsuz, vade farksız, taksitli ama.

Niye seks istemiyormuş gibi davranıyorsunuz? Hepinizin en az 2 tane meme ucu var oysa ki..

Bu arada memesin kaybeden kadınlara üzülüyorum. Kanser çok kötü abi.

ÇOK SAKAT VAR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder