10 Eylül 2011

Fırat Taklidi Yapılan Başlık

Uzun zamandır blogumla ilgilenemiyorum diye giriş yapmak isterdim ama öyle bi şey yok. Yazıcak bir şey bulamadığımdan dolayı böyle amcık gibi duruyor. Bazen giriyorum bir şeyler yazayım diyorum ama 'cık' .. çıkmıyor hiçbir şey.
Çünkü söylemek istediklerimin hepsini söyledim. Her kızgın olduğumda nefretimi buralara yazdım. Artık aynı konulardan bahsetmenin mantıksız ve gereksiz olduğunu düşünüyorum.

..
..
....

Demicem  tabi amk, istediğimi yazarım lan.

Öhm.
Bana gelip 'niye dinlere inanmıyorsun' diye sorulduğu zaman verebileceğim en iyi cevap ' çünkü kadın haklarını hiçe sayıyor ' dur.
Kuranın içerisinde hiçbir şekilde, kadını üstün gösteren daha doğrusu onu bile istemiyorum, kadının OBJE olmadığını dile getiren bir şey yazmıyor. Daha çok, kadına şiddet uygulanması gerektiğini söylüyor ve her ne bok yerse öldürülmesi gerektiğini.
Böyle bi dine ben bir bayan olarak inanmak istemiyorum. Onları yazan bir tanrıysa ona da tapınamam kusura bakmasın.
Madem beni bu kadar aşağı yapıcaktı o zaman ne sikime yaratıyorsun götveren? derim ben de ona. Haksız mıyım?
Çok hörmetli erkek cinsiyetine verseymiş o zaman rahmi de onlar birbirlerini sikip çoğalsalarmış.

Bir kere şunu söylemek istiyorum, dinlere inanan insanların çoğunluğu çelişkilerle yaşıyorlar. He bu kötü bir şey mi? hayır değil. Benimde söylediğim, yazdığım bir çok düşünceme zıt gelip beni çelişkili duruma sokabilen başka düşüncelerm var ama bunlar o kadar da göze batıcak şeyler değil.
Dindar kişilerde nasıl göze batıyor peki..

Genellikle şöyle derler ' o söylediğin şeyi bu zamana uygulayamayız, müslümanlık çıktığı zaman insanlar böyleymiş, şuan şöyle geliştirdik kendimizi ' bla bla bla.
Kardeşim bir kere: din dogmatiktir.

Kesindir. Bir şeyini değiştiremezsin. O zaman orada yazanları istiyorsan uzay çağına girelim yine uygulamak zorundasın.
Yani kendilerine göre yorumluyorlar biraz dinlerini. Kendi işlerine nasıl geliyorsa ona göre yorumluyorlar.

Çünkü, Facebookta, müslüman ateist tartışma ortaları içerisinde, türbanlı bayanlara 'sizler üzerinize kuma getirilmesine razı olmuşsunuz baştan' dediğimiz zaman , az önce söylediğim cümleleri kuruyorlar.

Öyle bir şey yok arkadaşım. Senin dinin, erkeğe o hakkı tanıyor. Ama sana amının değerini biliceksin, vücut senin erkeğin değildir, istediğin gibi kullanıcaksın DEMİYOR.

Zaten başını kapamayı kabul edip uygulayan bir bayan gerizekalıdır. Haklarını tamamiyle erkeğinin eline vermiş, kendisinin 2. sınıf insan muamelesi görmesine razı olmuştur.
Evet aynen öyle.

İstediğiniz kadar da kıçınızı yırtın değil diye ama öyle.

Hatta en ilginci şu'dur: başlarını kapayıp kuranda geçen tonlaca hakareti sorgulamazlar da, üniversiteye türbanıyla giremiyor diye kıçını yırtar. Eh ananın amı derim ben sana.

hmmm, bu konuda diyeceklerim bu kadar herhalde.

Onun dışında - çok pis konudan konuya atlama gerçekleştiricem şuan -, yaklaşık bir buçuk aydır, sınavlara gelip gitmeyle tam bir beyin amcıklaşması geçirdim.
Üstüne bir de, kazanamayınca, hepten çöktüm hatta 2 günde 3 KİLO VERDİM. Sonra tabi, Marmara GSFye girebilmişim falan havalara uçtum da, ulan girmeseymişim şuan intihar ederdim herhalde lan. Öyle bi çökme , öyle bi depresyona ilk defa girdim he.
Ciddi ciddi bildiğin tipik bayan depresyonuna girdim abi.
Surat 5 karış değil resmen 5715757 karış falan.

Şimdi öyle çok hayalim var ki, anlatamam. Niye anlatamam çünkü görebilceğiniz en büyük paranoyaklardan birisiyim. Buraya yazarsam , olmayacak diye düşünüyorum ya da birisine anlatırsam olmayacak falan diye. Öyle garip bir şey.

Yeni dönemin başlangıç yazısı olarak alalım bunu. Şimdi rahatladım ya, gelsin konular gitsin konular. Bu öylesine yazılmış sikik bir yazı daha ne.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder