16 Aralık 2010

Müzik Benim Hayatım

 

Bu konuyu Özgür'le konuşmasaydım (çok detaylı bi şekilde) sanırım yazma kararı almayacaktım. Sanırım bi kaç yazımda da küçüklüğümden bahsedeceğim sizlere.
Bunun sebebi herkes gülsün, ben çok komik/acıklı çocukluk geçirdim diye değil, keyfimden yazıyorum. Canım sıkıldı sürekli, düşüncelerimle ilgili şeyler yazmaktan.
Eveet, açıklamamı yaptım artık rahat rahat içimi dökebilirim sizlere!

Ben 6 yaşımdan öncesini hatırlamıyorum.  Bi yazımda da demiştim zaten. Müziğe girişimi de o yaşlarımdan başlayarak anlatıyorum.
O zamanlarda popüler sanatçım Ebru Gündeş idi. Onun çingenem adlı parçası çıktığında Kral TV'de, koltuğa çıkıp oynardım. Sonra bi şarkısı daha vardı ' yine sana koşa koşa gelirim ' diye, ona da hastaydım!
Sonra farklı olayım diye Tarkan değil, Doğuş'u seviyordum. Oyhş, adeleli, kaslıı.. çok yakışıklıydı... Burak kut, Kerim Tekin, KENAN DOĞULU benim vazgeçilmezlerimdi..

O sıralarda Ayşe diye bi kadın vardı. Sanırım adı öyleydi ama neyse ablamla bi şarkısına hasta olmuştuk. Bir gün her kanalda karşımıza çıktı şarkısı nerden baksanız bi beş kere falan dinledik biz onu. Sonra annem bizi dövdü. Ablamı ders niye çalışmıyosun diye dövdü de beni niye dövdü anlamadım, daha okula başlamamıştım.

Bi arkadaşım vardı Tuğba diye, onunla müzik uyumumuz biraz kötüydü. O İbrahim Erkal dinlerdi, ben işte üsttekileri dinlerdim. Abisi tam bi İbrahim Tatlıses fandı.
Neyse.

İlkokulun ortalarında falan Demet Akalın, Gülben Ergen, Petek Dinçöz ( yor cast fuliş kazanova! ), Ebru Yaşar, Ebru Gündeş furyam hala devam ediyodu, vs.. dinler idim.
Bu arada Kerim Tekin öldüğünde çok ağlamıştım, çünkü büyüdüğümde onunla evlenmeyi düşünüyordum.

Ortaokul yıllarımda, tam bir Salsa kızıydım. Her hafta alır ve özenirdim. Tabi o zamanlar ergenliğin başları, kendini genç kız hissetmeler, gayet seksi olduğunu zannettiği şekilde saç toplamalar falan filan. Eminem o zamanlarda başladı herhalde ben de. Evet öyle olmalı. Uydu alınmıştı eve, Dream TV den hep dinlerdim. O benim yegane aşkımdı.
Okulun arkasında bi kırtasiyeci vardı, ona giderdim hep. Çok güzel Eminem çıkartmaları falan vardı. Bissürü de rozet. Böyle aşırı cool rozetlerdi ama.


He bir de o dönemler arasında olması lazım, evde uydu olup olmadığını da hatırlamıyorum ama neyse.. Babam yurtdışından ablamın kağıda yazdığı kasetleri alıp getirmişti. Söylüyorum;
Britney Spears, Cher, RICKY MARTIN, Jennifer Lopez.
Günde bi 10 kere Cher'in kasedini dinlerdim. Jennifer Lopez'in, şarkılarında onun gibi dans ederdim. Kendimi ünlü biri olarak düşünür konser verirdim salonda. Upss ay didınt egeyynn diye öterdim etrafta, çok ingilizce bilir edalarında.
O zamanlarda en büyük korkum bu durumda yakalanmaktı.
Bir de o zamanlar Gökhan Özen patlak vermişti abi, napiyim.. yeminle posteri vardı odamda.


Off sonradan hatırlamayı sevmiyorum yazı böyle ortasında kesilip başka yöne akıyomuş gibi oluyo ama... 6-7 yaşlarında iken , Mirkelam'ın koştuğu klip ne zaman çıksa evin ortasında koşarak söylerdim. Annemden bundan dolayı tokat yemiştim. Çünkü bi kere koşarken yaprak sarmaların içine ayağım girdi.

Ayrıca yabancı müzik arşivimde NSYN'C vardı. BAY BAY BAY BAY! Bi tane burnu dümdüz olan adam var ya ben onu daha çok severdim. Justin'e uyuz olurdum. O yaşlarımda bile aklımdan geçen ' ıyy seks manyağı bu kesin, şuna bak karının göte bakıyo ' cümleleri olurdu.

İlerleyen zamanlarda Demet Akalın'ın büyük destekçisiydim. Oh diyordum ne iyi yapıyor İbrahim'e. Bananeyse artıkh! Bunun yanında hala Eminem'i seviyordum. Bi de o dönem bilgisayar alındı bize. Ohh, fotoğraf albümü yarattım Eminem'den!
Neyse efenim. Orta okul bitti geçti liseye. Herhalde lise 1 benim yaşadığım en karmaşık müzik yılıydı. Bi kere lise 1'i ticaret lisesinde okuduğumdan dolayı sürekli kırolar vardı çevremde. Kıro karakterler yani. DJ Akman'ın o şarkısına ben de bayıldım bi zamanlar.
Bahar diye bi arkadaşım vardı, ondan bana cd yapmasını istedim. İçinde kaç tane şarkı vardı hatırlamıyorum ama hepsi de kıroydu.
Ben bi itirafta daha buluncam, İsmail Yk'nın 'üf üf üflesene ımmm bu çok güzel işteee ' dediği şarkıyı da seviyordum bi aralar.

Bir de o zamanlar, işte ben Heavy Metal ile tanıştım. Artık ergendik, gençliğe gidiyorduk. Her farklılık bize göre hoştu.
İnternetten bi çocuğa aşıktm. O da Metallica fandı \m/ .. O olmasa herhalde tam bi metal dinleyicisi olmazdım. Hala her boku dinleyen birisi olurdum herhalde. Çünkü onun gözüne girmek için diğer müzikleri bırakmıştım.
Zaten şöyle bir şey var.. Benim dayım, bildiğin gençliğinden bu zaman heavy metal dinleyen adam. Aslında onunla bir yerlere gittiğimizde arabada açardı. Kulak aşinalığım vardı yani.
Dayımın oğluda bi ara bize bi cd yapmıştı. İçinde metal müzikler var. İlk o zaman aşık oldum aslında. Metallica - One!
Evde tek olmayı isterdim hep. Vcd'ye takar kafa sallardım. Bi kere anneme yakalandım, boynum ağrıyo yaa diye salladım bir şeyler.

Sonra, lise 2 ye geçince, ben bir ay gibi bir zaman da bütün heavy metali, diğer türlerini falan yaladım yuttum. Derslerime çalışsaydım bu kadar herhalde diploma notum çok yüksek gelirdi. Lise sona kadar bildiğin metalci girl idim.
Siyahtan başka bir şey giymezdim.
Sonra bir gün, dedim ki ' yazın giysem terliyorum, kışın giysem mont var. eee, kimse görmüyosa , kimseye ne dinlediğini gösteremiyorsam ne bokuma giyip işkence ediyorum kendime ' .
Eh bir de kemana başladık, müzisyen olucaz dedik. Klasik müzik dinlemekten kaçış yoktu, dinleyince de baktım ki ben diğer türleri de dinleyebilirmişim. Böylece, metal müziği hala dinlememe rağmen kıçımı onun için yırtmaz oldum.
Yani sanırım normal oldum.
Ama çok işlemden geçerek. Yazarken o kadar güldüm ki, yazı yarım gibi duruyo. Aklıma da başka anılarım gelmiyor..

Müzik sizi kutsasın dostlarım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder