2 Şubat 2011

Saçma Anılar Kötüdür...




İnsanların bir anda olabilen değişimine hep şaşmış, hep şaşmışımdır... / Ben.

Bundan yıllar yıllar evvel, ilkokula giderken ben daha, bir arkadaşım vardı. O sıralar en yakın arkadaşımdı kızlar arasında kendisi. İnek desen değildi, ders notları kötüydü, hep benden kopya çeker yine de bi bok beceremezdi. Ama çok fazla kitap okurdu. O konuda kendisine gıpta ile bakardım.
Bir günde bitirirdi, sınıfta bulunan kitaplıktan aldığı kitapları.
Ve sınıfın en fazla kitap okuyanıydı.

Yıllar sonra bir gün telefonuma ' NECO NABIYOSUN????'  diye bir mesaj geldi. Mesaj o arkadaştanmış. Numarasını değiştirmiş, ben çoktan silmiştim zaten diğer numarasını, bana mesaj atası gelmiş. İşin garibi kaşar olmuş lan.. Bana durduk yere sevgilisiyle içip, kafayı nasıl bulduğunu, sevgilisinin onu ani öpüşünü falan anlattı. Sonuna da ekledi ' ama ben başkasını da seviyorum :((('
Benle de takılmak istedi. Yok Kadıköy' gidelim falan fistan... Hadi mesajlaşarak çok kolay yalan söyleyebiliyosun. Bir de bununla karşılaşmam mı! Kızın ilk sorusu ' manitan var mı? ' oldu. Hayır, dedim ve 2 - 3 kere daha karşılaştık biz ve ben hep 'hayır' derken, o her zaman ' var ' dedi.
Ayyyy bi de görseniz ne çirkin kendisi. Saçlarını civciv sarısı yapmış. Etlenmiş götlenmiş. Boyu benden uzun olmuş.
Benimle sürekli olarak irtibat halinde olmaya çalıştı. Artık öyle ki, nası başedeceğime karar veremez oldum. Bana hangi barlara gidiyosun dedi ben de 'BARLARA TAKILMIYORUM' dedim.
Bi kaç gün öylesine mesajlaştık. Sevgilin var mı diye hiç sormadı, aylardır mesaj atmıyor, kurtuldum, mutluyum, pişman değilim.

***

Takım tut ama öyle gömlek değiştirir gibi değil.. / Bir gencin feryadı.

Ben bu yaşıma kadar (20) çok kişi sevdim. Ve salaklık dönemimde olan sevmelerimde, maalesef ben de şuanda bi bok yaptıklarını sanan o ' sevgilim hangi takımlıysa ben de ondanım ' kızlarındandım. Tabi ben sevdiğim çocuğu etkilemek için yapıyodum bunu ama şansıma hep fenerlileri seviyordum. Ben de fenerliydim zamanında. Neyse bir gün GASSARAYLI birisine tutuldum. Çocuk tam yanımdan geçicek, ben başladım marş söylemeye ama FENER marşı tabi...... bir önceki günde fener-gassaray maçı varmış herhalde. Tek gidipte aşkımı itiraf etmediğim kişiydi. Nasıl edeyim ki? Öyle bi bakmıştı ki bana, çünkü bilerek yapıyormuşum gibi olmuştu. Çok utanmıştım, diğer gün herşey geçti. 1 hafta sonra başkasını sevdim.....
HEM TİPSİZDİN ZATEN AMINAKODUMUN GERİZEKALISI SANA MI KALDIM LAĞN!

***


Alışveriş kadınların tek bağlandığı şeydir / Ben.

Ufak tefek bir kız olduğum için, alışveriş yapmaya kalkıştığımda, üstüme uygun bi şey bulamam. Bu durum ben çocukken daha bir beterdi ama şuan biraz daha iyi. Hiç değilse, tşört, bluz, triko tarzı şeyler bulup giyebiliyorum. Fakat bazen hiçbir şey bulamadığım zamanlar oluyor. Bir gün alışveriş yapıyorum, yanımda bi kaç arkadaş....O gün en beter günümdü. Her mağazada bir şeye aşık oluyordum, hani cebimde paramda var, alıcam yani. Ama gel gör ki, beğendiğim şeylerin ya bana uygununu bulamadım ya da pahalıydı. Tşört konusunda şansım eh işte biraz yaver gitti ama her mağazada elimi hangi pantolona atsam boş döndüm ve en son bir mağazada çok fazla pantolon denedim, hiçbirisi olmadı ... En sonunda ilgilenen kızda sıkıldı ve ben giyinme kabininde yere oturdum. AĞLADIM. Hem de hüngür hüngür... Kızda şaşırdı, arkadaşlarım ondan daha çok şaşırdı. Ben herhalde o sinir krizinde şöyle şeyler dedim : ' üüğüüğüğü (burundan hafif sümükler eşliğinde ağlamak) niye hij bijey olmuyo banağ.. üğüğüğü, kendimi doğricam üğüğ..... niye zamanında bir şey yemedim ben, şimdi çilesini çekiyorum üğüğüüü, keşkem o sütleri hiç dökmeseydim, biraz kalçam olsa az mı olur sankim üğüğü..... '
Umarım dememişimdir.

***

Alkolün her türlü gideri var, onun için bırakmam / Yakın arkadaşlarımdan birisi.


Ergenlik çağlarımın başlarında, doğal olarak her ergenin ilk tattığı BİRAYA başladım...O değil bunun ilk zamanlarını yaşadığım bir günde, hava accaaayyippp sıcak abi. Bir bar/cafe tarzı bir yere oturduk (Fayton). Başladık içmeye, bi taraftan sigara dönüyoruz falan, külü düşüren İBNE. Neyse , kafalar oldu bir milyon tabisi... Artık gitcez, çantamı alırken bardaklardan birisini kırdım. Kapıdan çıkarken ayağım takıldı yere düştüm. Sonra gülmeye başladım. Yolda şarkı söylemeye başladım.. Şarkı şuydu;

Baltalar elimizde,
Uzun ip belimizde,
Biz gideriz ormana hey ormanaaa...

Arkadaşım bi taraftan garip ses çıkarıyo tabi ben gülüyorum, ondan dolayı şarkıyı düzgün söyleyemiyorum. Sonra duruyorum... Yolun ortasında yere oturup AĞLAMAYA BAŞLADIM. Arkadaşım gelip sarıldı bana , cümle şu ' Herşey geçiçek şşş.. ' amk sanki bebeğim, mala bak. Ama bebekmişim, o öyle diyince ben daha da zırlamaya başladım ve şunları dedim ' BÖĞEEE BENİ TERKETME LÜTFEEN, HERKES GİTTİ herkes gittii (sesi kısıyo burda), SEN GİTMEEE... '

Ondan 1 yıl sonra o arkadaşımla kavga ettim, görüşmüyorum...


***

Belki bu yazıyı devam ettiririm. Bölüm 2 falan gibi demek istiyorum.
Hiçbir zaman, hiçbir anımdan utanmadım... Anlatmak istemediğim anımda yoktur. Çünkü, beni ben yapan cidden bunlar. En en en en, salakçası olan bile..

Çünkü hepsi o sırada çok değerli anlarımdı.. / Hürrem.

ccc gerçekçilik budur genjler ccc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder