7 Ekim 2010

Düşündüklerimiz, kendimizindir.


Bazen çok ama çok garip şeyler düşünüyorum.
Bunları buraya yazmaya kalkışsam, bölmek zorunda kalacağımdan eminim.

Hiçbir zaman boyunca, bir konuya giriş cümlesi kuramamışımdır. Olamaz yani. Bu da takıntım gibi bir şey olsa gerek. Yapamıyorum, ondan dolayı pat diye giriyorum anlatacağım şeye;

Son zamanlarda çevreme şöyle bir bakıyorum da, aşırı moda var. Evet. Aşırı moda. Herkes çok abartı geliyor bana. Bir arkadaşım Facebook'una da yazmıştı hatta. Nereye baksam retro kız diye.
Yahu sıkılmıyo musunuz?
Ulan giydiğim bir şeyin aynısını başka bir kızda görsem soğuyorum hemen o giysiden. Oysa bizim kızlarımız 'ayyyy ayşenin ayakkabısı çoğğğzel' diyip hemen kendisine aynısının farklı versiyonunu alıyor. Herkes böylece ' ben farklıyım ' derken bi bakmışsın aynı olmuş ... Ben sıkılıyorum lan, hatta sıkıldım bu durumdan.

İnanın midem bulanıyo dünyanın (oha) bu halinden.

Hem ayrıca herkes ( herkes dediğimde benle yaşıt genç kesim ha ) fazla entel olma çabalarında. Dizi ve filmlerde bile bu olay dalga konusu olurken, millet hala elaleme entelim diye göstermeye çabalıyor.

Ben bizzat kendim, metal müzik dinleyicisi bir karakterim. Diğer türlerden de dinlemediğim yok değil, akustiktir alternatiftir severim. Bundan yıllar evvel önce Black Metal den tut Thrash Metal falan hepsini dinler başka da bi bok dinlemezdim. Eh tabi ki de ergenlik, utanmıyorumda o hallerimden.
Sonra bir gün, baktım - işte o zaman da metalizm modaydı...- herkes aynı olmuş. Herkes aslında 'ben' olmuş.
Kılığımı kıyafetimi değiştirdim.

Müziğimi kendimce, içimde yaşatmaya karar verdim. Millete ne benim ne tarz müzik dinlediğimden. Zaten arada kafama göre başka türleri de dinliyorken ne diye dışarıda Arch Enemy tşörtüyle dolanıyorum.

Demek istediğim, yaptığınız kültürel şeyler kendinize kalsın. Bunu her yerde belli etmek... ay ne bileyim çok garip. Çok saçma, çok ahmakça, çok kendini düşürmece falan.

Bir çoğunuz öylesiniz.
Ki şu da var, hiç değilse hiç kitap okumayan, film izlemeyen vs gibi şeyler yapmayanın yerine sizleri tercih eder sizleri bağrıma basarım.

Bu tip kişiler bana hep ezik gelir. Eziktirler, karakterleri aslında tam oluşmamıştır, kendilerine de tam güvenleri yoktur. He ben böyle diyorum ama benimde kendime çok güvendiğim söylenemez ama, eminim ki benden daha iyi klavye yazarlarıdır onlar...
Beyinlerinin , yobaz beyinlerden daha fazla havaya ihtiyacı var. Gündem konularıyla o kadar aşırı ilgililer ki , belki de çok önemsedikleri ders notları ondan dolayı düşük geliyordur.
asdljaslf


Ahaha, saçmalamaya başladım.
Napiyim lan.
Neyse Hürrem kaçar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder