4 Nisan 2011

Şimdi Böyle Ama.



Şimdi herşey çok eski, çok türk sineması tadında. Hepimiz süreriz gözlerimizin üstüne siyah kalemlerimizi. Hepimizin saçları bukle bukle ve rengi bildiğin bokrengi.

Sevgi arayan biriysem ki öyleyim, delirmek cabasıdır bu iş cilvenin. İnsanlar bekler sevdiği kişinin yanında oluvermesini, ben beklerim sevginin benim yanıma gelmesini.

O ki, gökyüzünden daha mavi bir bedene sahip. Benim ruhumun en derinlerinde, anlamlı cümlelerin bile anlatamadığı bir karakter. Beynim amcıklaşıp, arabesk cümlelerle kalbimi ağlatmasına sebebiyet veren kişi olmalı. Öyle büyük bir sevdaya tutulmalıyım.

Aslında başarabilir, fakat kalbi bir ölününkinden daha kötü. Yürüyemeyen bir kalbe sahip olmak nasıl bir duygudur, bilemem evet ama, o kalp için kalbimi söktüm ben.
Ben hep, güneşe bakmaya çabaladım. Ondan sanırım bu gözlerimin bozukluğu. Güneş, benim gözümü bozdu... Hep güneşleri sevdim ben.

İki ağlamayla gelmiyor elbet ama, herşey bir bacak arasındaki delik ile gelebiliyor ayağına bu dünyada. Evet öyle, seks üstüne kurulu yaşamlarmız var ve farketmek istemiyoruz aslında.
Dünyanın deliği fosilleşmiş bir dinozor misali, yutuveriyor bizi.

Sondan yaşamaya başladım hayata denmemeli, nereden başlarsan başla sonunda ağlayarak bitecek varlığın bu dünyada.

Only, only, only, only, only, only, only, only, only, only, only, only, only, only, only, only, only, only, only, only, only...... YOU!

Onun ki, koskocaman bir kalbi var. İçinde bütün herşeyini saklayabildiği... Ama gel gör ki, bir ben sığamıyorum, bir ben giremiyorum o kalbe.

Zamanında bizim de dilimiz yandı, aşk niyetine içtiğimizi sandığımız sütlerden. Şimdi üfleyemem yoğurdu falan, direkt kaşıklarım ben.

Sanarsınız ki, karanlığın içerisinde yaşadığınızı büyük dünyada. Gözlerinizi bilerek boyamışsınız aslında tamamiyle siyaha ve görmezsiniz hiçbir güzelliği.. Asıl hayat, karanlığın arasına atılan balyajlarda.

Çünkü hala bir şeyler yaşama isteği var içimde. Öyle terkedildim ben. Tad alamadan hayattan, öldüm. Öldürüldüm. Bedenimi gömdüler, ruhumu unuttular.

Her duygusallık bir cümlemi götürdü benim, onun için şimdi dilsizim.

Şimdilik böyle oldu bunlar. Biraz buruktu beynim. Öyle saçma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder